Haine online de femei

Printesele cu parul lung!

Posted on: 1 December 2014

Iubesc parul lung! Din totdeauna mi-am dorit sa am parul lung si bogat ca printesele si sa imi pot face orice coafura imi doresc.

. Here-0

Din pacate, ca marea majoritate a femeilor ma confrunt in fiecare dimineata cu un par nu foarte des, destul de deteriorat de la vopsiri repetate, dar care parca nu poate fi in nici un fel coafat frumos si se cere tuns. Suparata ca mergeam la un eveniment si din nou visam la un styling adecvat parului foarte lung am decis sa imi pun extensii. Dupa ce am dezbatut problema cu stilistul meu am ajuns la concluzia ca nu am timp suficient sa vin la coafor saptamanal incat sa imi intretin extensiile cu cheratina si am optat pentru extensii clip-on. Bineinteles ca am luat in calcul doar varianta de a fi din par natural, si uite asa la o cautare pe Google am ajuns pe site-ul celor de la Divisima. Am citit despre toate gamele pe care le aveau disponibile si am zis sa incerc pentru prima data extensiile din gama Glam Deluxe. extensii bucle

Am o culoare de blond inchis usor acajou pe care in mod cert nu aveam cum sa o gasesc pe site, dar am ales Saten Aramiu cu intentia de a le vopsi in nuanta mea. Si dupa 2 zile a ajuns si coletul.

Extensiile erau din par natural (am bagat repede placa in ele sa le verific daca se topesc/incretesc :p) dar cum ma asteptam nuanta era putin diferita. Am mers cu ele la coafor si dupa ce mi le-a vopsit aratau ca parul meu daca nu chiar mai bine :)) Cateva bucle largi si ma transformasem in Ileana Cosanzeana. Sunt foarte incantata de extensiile mele cu clip on pe care le-am dat jos singurica dupa trei zile asta in conditiile in care eu mai mult de o zi nu reuseam sa raman aranjata la par.

In seara aceea chiar am facut senzatie cu noile mele extensii…si nimeni nu si-a dat seama ca nu ar fi parul meu natural😀 Si am putut ramane si dupa ora 12 fara sa ma transform…In sfarsit printesa!❤

Leave a Reply

Haine online

Promotii

fshoes pantofi

Adresta ta de email

Join 42 other followers

fshoes pantofi
fshoes pantofi
