Haine online de femei

Primavara se poarta pastel!

Posted on: 24 February 2014

Am descoperit zilele trecute la un magazin online de incaltaminte un model de pantofi stiletto care in mod cert sunt un must-have pentru garderoba mea de primavara. Am achizitionat de curand cateva rochite din dantela in nuante de roz pudrat si vernil cu care cred ca se vor potrivi de minune.

pantofi

Acum ca a sosit primavara, am considerat ca trebuie sa fac o schimbare, iar acesti pantofi m-au ajutat sa imi improspatez garderoba. Efectul este spectaculos si extrem de cool.

Multitudinea de culori ma face sa visez cu ochii deschisi, in timp ce privirile celor din jur se indreapta spre noua pereche de pantofi menita sa ma scoata din anonimat! Cu toate ca multe prietene ar spune ca voi obosi pe tocuri, tin sa mentionez ca niciodata nu am purtat niste pantofi cu toc mai comozi decat acestia.

Nu mai asteptati! Doar nu vreti sa ramaneti in umbra acest sezon… Alegeti si voi o pereche de pantofi multicolori si veti fi in centrul atentiei! Cu siguranta complimentele celor din jur va vor coplesi🙂

Leave a Reply

Haine online

Promotii

fshoes pantofi

Adresta ta de email

Join 42 other followers

fshoes pantofi
fshoes pantofi
