Haine online de femei

Frig … din nou…

Posted on: 24 October 2013

Stiu…si eu cand privesc pe fereastra si vad soarele de afara ma gandesc la vara, dar frigul imi aminteste ca sunt la jumatatea toamnei. Acesta este si motivul pentru care locul sandalelor a fost luat de catre bocanci dama

bocanci dama

Anul acesta m-am pregatit mai bine ca oricand! Mi-am luat bocanci care sa se asorteze cu toate tinutele. Fie ca am o tinuta casual sau optez pentru stilul office, nu imi lipseste din picioare perechea de bocanci dama
bocanci dama

Trendy si delicate cu picioarele, Ghetele sunt “must have-ul” acestui sezon!
Fii sit u in pas cu moda!

1 Response to "Frig … din nou…"

Leave a Reply

Haine online

Promotii

fshoes pantofi

Adresta ta de email

Join 42 other followers

fshoes pantofi
fshoes pantofi
