Haine online de femei

Ghete pentru mama

Posted on: 24 September 2013

Mama mea este o femeie foarte cocheta, mereu in pas cu tendintele modei. M-a rugat sa ii caut o pereche de ghete frumoase, usor de asortat si comode.

Problema cea mai mare a mamei mele este ca in ultima perioada i se cam umfla picioarele. Din acest motiv ar avea nevoie de o pereche de ghete un pic mai late.

Am inceput o ancheta prin magazine si siteuri de incaltaminte, in cautarea perechii perfecte de ghete pentru mama.

Am gasit intr-un final un model de ghete care intruneste toate calitatile cerute de ea si, care mai are un avantaj demn de luat in calcul: imi place si mie!

ghete-oscar-negru

Si, dat fiind ca eu si mama avem cam acelasi numar, cred ca ii voi imprumuta si eu din cand in cand, ghetele!

Leave a Reply

Haine online

Promotii

fshoes pantofi

Adresta ta de email

Join 42 other followers

fshoes pantofi
fshoes pantofi
