Haine online de femei

Albastrul marin cucereste tendintele

Posted on: 14 September 2013

albastru-marinDesi in aceasta vara au predominat culoriile intense, neon, acum ca s-a schimbat anotimpul au revenit in voga nuantele tomnatice.

Observam pe strada din ce in ce mai multe perechi de pantofi cu toc care s-au indepartat de culorile turbate si modelele abstracte si au revenit la stilul clasic, conventional.

Am gasit o pereche de pantofi cu toc de culoare bleumarin care promoveaza cu succes aceasta tendinta.

pantofi-amalfi-albastru

Datorita nuantei de albastru marin pe care o au, acesti pantofi cu toc se pot asorta cu usurinta atat la stilul casual, cat si la cel elegant.

Eu i-am cumparat initial pentru birou, dar asortandu-i cu o rochie bleumarin cu cordon am observat ca dau un aer elegant si feminin tinutei, astfel incat i-am etichetat drept “pantofi de ocazie“.

rochie-cu-cordon-din-satin-bleumarin

1 Response to "Albastrul marin cucereste tendintele"

Leave a Reply

Haine online

Promotii

fshoes pantofi

Adresta ta de email

Join 42 other followers

fshoes pantofi
fshoes pantofi
