Haine online de femei

“Exista un timp si un loc pentru toate”

Posted on: 13 August 2013

sandale-placeAm gasit o pereche de sandale cu toc care contrazice aceasta vorba! Sandalele Place se potrivesc in orice loc, si in orice ocaze!

Aceasta pereche de sandale este achizitia cea mai desteapta, pe care am facut-o in acest sezon!

Le-am purtat cu o rochita de culoare bej-nude, stramta pana la genunchi si un cardigan scurt, cu manecute scurte, negru si am fost cea mai admirata fata din birou!

Am mai luat aceste sandale cu toc la o pereche de jeansi din denim, cu un maieu animal-print, si am primit numai complimente la petrecere.

Le-am luat chiar si la o plimbare pe faleza, cu o rochita alba vaporoasa, si s-au dovedit a fi foarte comode.

rochie-cu-maneca-bufanta-alb
Genul acesta de sandale cu toc, cum sunt cele Place, iti usureaza viata si iti scurteaza timpul pierdut incercand sa gasesti ceva care sa se asorteze.

Se vor mula frumos pe orice stil vestimentar si vor completa cu succes orice tinuta!

Leave a Reply

Haine online

Promotii

fshoes pantofi

Adresta ta de email

Join 42 other followers

fshoes pantofi
fshoes pantofi
