Haine online de femei

Vara asta vreau sa cresc cativa centimetri cu sandale cu toc

Posted on: 26 July 2013

M-am decis ca acesta este sezonul in care voi reusi, in sfarsit, sa merg si eu pe tocuri. M-am saturat sa fiu mereu fata scunda si practica, care se incalta numai cu balerini si sandale cu talpa joasa.

Am decis ca in aceasta vara sa imi cumpar numai sandale cu toc si sa invat sa si merg pe ele.

Fiind incepatoare, nu nu pot alege pereche de sandale cu toc de 16 cm! Trebuie sa ma orientez spre ceva mai mic si mai stabil, pana ma adaptez.

Dupa multe cautari, am gasit o pereche draguta si cocheta de sandale cu toc

sandale-perla-bej

Sandalele Perla sunt exact ce cautam: au un toc mic si stabil, o nuanta de bej-nude care se asorteaza cu orice si sunt foarte comode. Le-am gasit si la un pret foarte avantajos, de 57 lei.

Poate pana in luna august, voi avansa si eu in acest sport urban, si voi ajunge sa ma uit dupa sandale cu toc de 16 cm!

Leave a Reply

Haine online

Promotii

fshoes pantofi

Adresta ta de email

Join 42 other followers

fshoes pantofi
fshoes pantofi
