Haine online de femei

Noul trend – sandale cu platforma

Posted on: 13 July 2013

Saptamana trecuta mi-am cumparat o salopeta superba pentru ca vara aceasta sunt la moda. Singura problema a fost ca respectiva salopeta nu se potrivea cu nicio pereche de sandale pe care le aveam eu. Intamplator am gasit pe internet o pereche de sandale cu platformade la care nu am reusit sa imi iau privirea. Imediat ce le-am primit acasa, am ramas uimita de cat de usoare sunt. Eram atat de incaltata de perechea de sandale cu platforma Salopeta, alaturi de perechea de sandale cu platforma , au alcatuit tinuta perfecta pentru o dupa-amiaza petrecuta alaturi de prietenele mele. Ele au fost impresionate de felul in care aratam si sunt sigura ca data viitoare cand vom iesi undeva, toate vor avea in picioare sandale cu platforma

salopeta-cu-pinguiniplatforme-margot-negru

Leave a Reply

Haine online

Promotii

fshoes pantofi

Adresta ta de email

Join 42 other followers

fshoes pantofi
fshoes pantofi
