Haine online de femei

"Be Strong !"

Posted on: 9 July 2013

E vara si, ca orice fata,imi place sa port cat ai multe rochite. Si cu ce combin rochitele???…cu sandale!

Chiar zilele trecute mi-am cumparat o pereche de sandale  pe care le ador. Le pot purta inclusiv cu o pereche de jeans.

Au devenit deja cele mai bune prietene ale mele. Suntem de nedespartit. De cate ori le port,picioarele mele sunt cele mai fericite pentru ca se simt bine si,in acelasi timp,sunt in pas cu moda. Aceste sandale combina animal print-ul cu un bej placut si imi dau un plus de incredere.

 

sandale-tiger

In jungla urbana,unde inca mai suntem considerate “sexul slab”,imprimeul de leopard ne ajuta sa ne impunem punctul de vedere si sa dovedim ca suntem puternice! Cu ajutorul acestor sandale orice bariera din fata noastra va disparea si visele vor deveni realitate!

Leave a Reply

Haine online

Promotii

fshoes pantofi

Adresta ta de email

Join 42 other followers

fshoes pantofi
fshoes pantofi
